Postavke kolačića („cookies”)
Spartoo koristi kolačiće koji su neophodni za normalno funkcioniranje stranice, kolačiće koji omogućuju ponudu personaliziranog sadržaja i analizu prometa na stranici. Naši partneri koriste kolačiće kao bi Vam ponudili personalizirane reklamne poruke, koje se temelje na Vašoj navigaciji na stranici i Vašem profilu. Ako kliknete na „Odobri sve i zatvori”, u bilo kojem trenutku moći ćete izmijeniti postavke kolačića na svom korisničkom računu. Ako kliknete na „Onemogući sve”, samo će se kolačići koji su neizbježni za normalno funkcioniranje stranice koristiti.

FAQ: Najčešće postavljena pitanja

Kako mogu naručiti?

Kako biste brzo i lako pronašli svoj idealan par cipela, Spartoo.com.hr vam nudi različite načine pretraživanja:
  • Unesite izravno ključne riječi (boju, veličinu, cijenu itd.) ili upotrijebite ponuđene filtere.
  • Pretraga prema stilu ili marki:
    Pogledajte našu ponudu i otkrijte koje su marke zastupljene u vašem omiljenom stilu.
    Odaberite svoju najdražu marku i pogledajte trenutnu kolekciju.
  • Top 5 najprodavanijih proizvoda:
    Otkrijte 5 najprodavanijih proizvoda u određenom stilu i kod određene marke na Spartoo.com.hr. Pronašli ste model koji vam se sviđa? Odaberite svoju veličinu u opisu proizvoda, a zatim kliknite na „Dodaj” kako biste dodali proizvod u svoju košaricu. Kada dodate sve proizvode za kupnju u košaricu, kliknite na „Naruči“ i slijedite postupak naručivanja koji se sastoji od četiri koraka:
    Ako niste prijavljeni na svoj račun, prijava unosom e-adrese i lozinke bit će zatražena od vas. Ako niste stvorili svoj korisnički račun, od vas će se zatražiti da ga stvorite.
    Podaci o dostavi: Provjerite sažeti pregled svoje narudžbe kao i adresu za dostavu.
    Podaci o plaćanju : Odaberite način plaćanja i način dostave kao i adresu za plaćanje.
    Potvrdi: Unesite podatke o plaćanju.
    Kraj: Postupak je završen. Uskoro ćete primiti e-poruku s brojem narudžbe i njezinim sažetim pregledom.

Je li moja narudžba uvažena?

Nakon što potvrdite svoju narudžbu, Spartoo.com.hr će vam poslati e-potvrdu narudžbe s brojem narudžbe. Status svoje narudžbe možete provjeriti u bilo kojem trenutku u rubrici Moje narudžbe na svom Spartoo.com.hr korisničkom računu. Putem e-pošte obavijestit ćemo vas o svakoj promjeni statusa narudžbe.

Kako mogu izmijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Želite li pristupiti opcijama izmjene i otkazivanja narudžbe, kliknite na ovu poveznicu. Ako je narudžba na čekanju pripreme, možete izmijeniti adresu za dostavu, veličinu proizvoda ili otkazati svoju narudžbu.
Ako je Vaša narudžba već poslana, izmjene nisu moguće.
Podsjećamo Vas da imate pravo odustati od kupovine bilo kojeg proizvoda sa stranice SPARTOO. Vidi više u Općim uvjetima prodaje.

Koji su cijena i rok dostave?

Naznačeni rokovi dostave odnose se na Spartoo proizvode i računaju se od datuma slanja narudžbe. Odnose se isključivo na radne dane (subota, nedjelja i blagdani ne uzimaju se u obzir prilikom izračuna datuma isporuke). U slučaju više sile, Spartoo se ne može smatrati odgovornim za kašnjenje isporuke.

Cijena i rok dostave proizvoda partnera naznačeni su na stranici svakog proizvoda, u polju „Politika dostave”.

DPD standardna dostava
Rok dostave: 4 do 5 radnih dana
Cijena dostave: besplatno

UPS standardna dostava
Rok dostave: 4 do 5 radnih dana
Cijena dostave: 70 kn

Ekspres UPS dostava
Rok dostave: 1 do 2 radna dana
Cijena dostave (maksimalno 4 artikla): 111 kn

Mogu li navesti neku drugu adresu umjesto kućne adrese?

Informacije u nastavku odnose se samo na Spartoo proizvode, ne na proizvode partnera.
Proizvodi partnera imaju posebne uvjete dostave i povrata (navedeni su na stranicama svakog proizvoda partnera).
Prilikom ostvarivanja narudžbe možete odabrati alternativnu adresu umjesto kućne adrese.
  • Dostavna služba vam nudi mogućnost dostave na radno mjesto ili na adresu vašeg prijatelja.
  • Mogu li pratiti svoju pošiljku?

    Nakon što pošalje vaš paket, Spartoo.com.hr vam šalje e-poruku s poveznicom: poveznica, preko koje možete pratiti kako napreduje dostava vaše pošiljke.
    Kliknite na navedenu poveznicu i automatski ćete biti preusmjereni na stranicu prijevoznika na kojoj ćete moći vidjeti gdje se nalazi vaš paket.

    Što ako moja pošiljka nije stigla?

    Svaki Spartoo.com.hr paket ima svoj broj za praćenje. Spartoo.com.hr vam šalje e-poruku nakon slanja narudžbe s poveznicom za praćenje preko koje možete pratiti isporuku svog paketa. Preko navedene Spartoo.com.hr poveznice, možete u bilo kojem trenutku provjeriti gdje se nalazi vaš paket.

    - Ako je dostava vašeg paketa u tijeku, a maksimalan rok za isporuku koji je naveo Spartoo.com.hr nije istekao, molimo vas pričekate do predviđenog datuma isporuke paketa.

    - Ako dostava vašeg paketa nije u tijeku i maksimalan rok za isporuku, koji je naveo Spartoo.com.hr, je istekao, molimo vas da kontaktirate našu službu za korisnike.

    Države u koje Spartoo.com.hr vrši dostavu

    Hrvatska

    Što je SPARTOO.COM.HR korisnički račun ?

    • Informacije na vašem Spartoo.com.hr korisničkom računu omogućuju nam obradu vaše narudžbe. U potpunosti raspolažete svojim osobnim podacima: možete ih izmijeniti na svom korisničkom računu ili zatražiti njihovo brisanje slanjem e-poruke na dpo@spartoo.com.hr
    • Na svom korisničkom računu možete:
      Provjeriti i izmijeniti svoje podatke
      Provjeriti i izmijeniti svoju adresu za dostavu
      Izmijeniti svoju lozinku
      Pretplatiti se na newsletter
      Pratiti svoj račun za preporuke
      Provjeriti svoje poklon-bonove
    • Na svom Spartoo.com.hr korisničkom računu također možete pratiti svoje narudžbe i svoje povrate te podijeliti svoje mišljenje, preporučiti Spartoo.com.hr svojim prijateljima itd.

    Kako mogu stvoriti svoj SPARTOO.COM.HR račun?

    Kako otvoriti svoj korisnički račun?:
    Kliknite na ikonu Moj korisnički račun koja se nalazi u gornjem desnom kutu na početnoj stranici. Ispunite obrazac u polju „Novi klijent". U slučaju poteškoća, obratite se našoj službi za korisnike.

    Gdje mogu pronaći svoje korisničko ime i lozinku?

    Ako ste zaboravili lozinku pomoću koje se prijavljujete na svoj korisnički račun, kliknite na rubriku „Moj korisnički račun“ koja se nalazi u gornjem desnom kutu zaslona, a zatim na „Zaboravili ste svoju lozinku? Kliknite ovdje“. Nakon što unesete svoju e-mail adresu u novootvoreno polje, poslat ćemo vam na navedenu e-adresu link za unos nove lozinke. Lozinka mora sadržavati minimalno 8 znakova: barem jedno veliko slovo, barem jedno malo slovo i barem jednu znamenku ili poseban znak (?!&).

    Kako vas mogu kontaktirati?

    Imate pitanje? Trebate dodatne informacije? Spartoo.com.hr služba za korisnike stoji vam na usluzi:
    • Naš pozivni centar odgovara na sva vaša pitanja od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati. Kontaktirajte nas na broj telefona 01 579 0690 (cijena lokalnog poziva).
    • Možete nas kontaktirati i klikom na Služba za korisnike te nam ostaviti poruku.

    Jamstvo najbolje cijene

    Ako nakon kupnje proizvoda na našoj mrežnoj stranici, Klijent pronađe isti proizvod po nižoj cijeni (u koju je uračunata i poštarina) na nekoj drugoj hrvatskoj mrežnoj stranici s online sustavom plaćanja, SPARTOO mu vraća dvostruki iznos cjenovne razlike.
    • Povrat cjenovne razlike podliježe sljedećim uvjetima:
      - niža cijena mora uključivati i troškove dostave
      - cijena navedena kao niža ne smije biti rezultat posebne promotivne ponude
      - uvjeti dostave moraju biti identični (proizvod na zalihi, otprema tijekom dana na koji je ostvarena narudžba, ponuđena najmanje jedna opcija besplatne dostave)
      - proizvod mora biti identičan: novi, istog brenda, istog modela, istog materijala, iste boje
      - mora biti dostupan u istoj veličini i boji kao i proizvod koji je klijent kupio na mrežnoj stranici
      - navedeni proizvod nudi hrvatska mrežna stranica, a cijena proizvoda je izražena u kunama
      - račun mora biti podmiren putem internetskog sustava plaćanja
      - ponuda je ograničena na jedan povrat po osobi i po artiklu kupljenom na stranici Spartoo.com.hr

      Iz jamstva niske cijene isključeni su:
      - proizvodi na rasprodaji ili na sezonskom sniženju
      - proizvodi koji se prodaju na stranicama za aukciju, u malim oglasima, na showcase stranicama ili u sklopu pogodnosti za članove na showcase stranicama
      - dostave izvan područja Hrvatske
      Kako ostvariti pravo na “Jamstvo najniže cijene”
      U roku od 5 dana od kupnje, Klijent mora poslati svoj zahtjev Spartoo putem obrasca za kontakt službe za korisnike, slijedeći sljedeće upute:
      - u svojoj poruci navodi broj Spartoo narudžbe
      - kopira URL adresu internetske stranice na kojoj se prodaje proizvod po jeftinijoj cijeni, kao i URL adresu informacijskog lista dotičnog proizvoda
      Ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti, zakonski rok za raskid ugovora je istekao, a Klijent potvrdi da želi zadržati proizvod, Spartoo se obvezuje vratiti kupcu dvostruku cjenovnu razliku.
      Uplata će se izvršiti na račun klijenta metodom plaćanja koju odabere Spartoo, u roku od najviše 30 dana. Navedeno jamstvo odnosi se samo na Spartoo proizvode, ne na proizvode partnera.

    Kako funkcionira program preporuka?

    Dovoljno je da osoba kojoj ste preporučili stranicu navede vašu e-adresu prilikom stvaranja svog Spartoo.com.hr računa. Svoje prijatelje možete pozvati ispunjavanjem obrasca koji se nalazi u rubrici Moje preporuke (u rubrici „Moje pogodnosti”) na svom korisničkom računu.
    Kada osoba kojoj ste preporučili Spartoo ostvari svoju narudžbu, osvojit ćete 75 kuna. Dobici će biti izdani 30 dana nakon što osoba kojoj ste preporučili našu stranicu, ostvari svoju narudžbu, ako je iznos narudžbe veći od 400 kuna i ako nijedan proizvod iz narudžbe nije vraćen. Osoba kojoj ste preporučili Spartoo također osvaja 75 kn tijekom svoje prve narudžbe.
    Možete ostvariti do 100 preporuka i osvojiti do 7 500 kn. Dobici su izdani u obliku poklon-bonova koji se mogu upotrijebiti prilikom kupnje. Navedeni kuponi vrijede godinu dana. Svoje dobitke možete skupljati ili zatražiti izdavanje poklon-bona, čim prikupite 150 kn.

    Kako funkcionira program vjernosti?

    Svakom narudžbom na SPARTOO.COM.HR osvajate bodove vjernosti.
    Primjerice: kupnja od 750 kn = 200 bodova vjernosti = 15 kn popusta
    Broj bodova vjernosti koji osvajate naveden je u opisu svakog proizvoda. Svakom kupnjom osvajate bodove!

    Nakon svake narudžbe, bodovi vjernosti dodaju se na vaš korisnički račun u roku od 30 dana (ne odnosi se na artikle koji su vraćeni). Ukupan iznos bodova vjernosti možete provjeriti u bilo kojem trenutku. Prijavite se klikom na sljedeću poveznicu Moj račun na vrhu naše stranice. Vaši bodovi vjernosti vrijede 12 mjeseci.

    Čim skupite najmanje 500 bodova, možete iskoristiti svoj dobitak i umanjiti iznos narudžbe za navedenu svotu.

    Mogu li sačuvati sadržaj svoje košarice?

    Odabrali ste proizvode koje želite kupiti, ali ne želite ostvariti narudžbu istog trena? Nema problema! Ako je proizvod još uvijek dostupan, pronaći ćete ga u svojoj košarici prilikom sljedeće posjete.

    Premium usluga

    SPARTOO.COM.HR vam nudi pretplatu na Premium uslugu.
    Riječ je o jednogodišnjoj pretplati koja se naplaćuje jednokratno u trenutku kupnje. Želite li nastaviti koristiti navedenu uslugu, nakon njezinog istjeka, morate ponovno kupiti jednogodišnju pretplatu putem stranice.
    Premium pogodnosti ne primjenjuju se na proizvode partnera, koji su označeni ikonicom „Proizvod partnera”

    Premium pogodnosti su sljedeće:

    • Hrvatska:

    - 10% izravnog popusta na artikle izvan perioda sezonskog sniženja
    - 5% izravnog popusta na artikle koji su sniženi u sklopu sezonskog sniženja
    - plaćanje pouzećem bez dodatnih troškova
    - ekskluzivne pogodnosti: dodatni popusti rezervirani za Premium članove tijekom „Premium Days”

    • Uvjeti korištenja popusta:

    - Uvjeti korištenja popusta od 10%: navedeni popust ne može se kombinirati s drugim popustima ni primijeniti na marke koje su isključene iz ponude (vidi uvjete trenutnih ponuda).

    - Uvjeti korištenja popusta od 5%: navedeni popust može se kombinirati s popustima u sklopu sezonskog sniženja. Popust se ne može kombinirati s drugim popustima. Navedeni popust može se primijeniti isključivo na artikle koji su sniženi u sklopu sezonskog sniženja.

    Gdje mogu pronaći podatke o određenom proizvodu?

    Prilikom pretraživanja, kliknite na proizvode koji vas zanimaju: možete ih pregledati u 3D prikazu te provjeriti njihove značajke i sastav u opisu proizvoda.
    Vodič za održavanje obuće također Vam je na raspolaganju: https://www.spartoo.com.hr/guide_entretien.php

    Dostupnost proizvoda

    Proizvodi predstavljeni na Spartoo.com.hr su proizvodi koji su dostupni za prodaju. Međutim, zalihe modela u određenoj veličini mogu se rasprodati. Ako proizvod nije dostupan u vašoj veličini, pretplatite se na e-obavijesti o dostupnosti proizvoda klikom na „Obavijesti me o dostupnosti“. Obavijestit ćemo vas putem e-pošte kada vaša veličina bude ponovno dostupna.

    Što se nalazi u ponudi stranice Spartoo.com.hr?

    Spartoo.com.hr vam nudi veliki izbor popularnih i cijenjenih marki. Naša misija konstantno je obogaćivati ponudu modernih marki i modela obuće: tenisice, balerinke, mokasinke, derby cipele, japanke, sandale, čizme…pa čak i papuče!

    Koji su načini plaćanja?

    Odaberite način plaćanja na stranici za plaćanje, prilikom svoje narudžbe. Spartoo.com.hr prihvaća sljedeće načine plaćanja:
    • Plaćanje VISA ili MASTERCARD bankovnom karticom
    • Plaćanje PayPalom
    • Plaćanje Spartoo.com.hr poklon-bonom
    • Plaćanje pouzećem uz nadoplatu od 20 kuna

    Je li online plaćanje sigurno?

    Spartoo.com.hr vam jamči maksimalnu sigurnost: kupujte s potpunim povjerenjem! Spartoo.com.hr je potpuno posvećen sigurnosti online plaćanja. Vaši bankovni podaci računu prenose se u šifriranom obliku putem SSL-a (Secure Socket Layer) na naš poslužitelj te prebacuju u potpuno sigurnom okruženju našoj banci CIC. Navedeni podaci nikada se ne pohranjuju.

    Kako mogu iskoristiti svoj Spartoo.com.hr poklon-bon ili kupon za popust?

    Želite li iskoristiti svoj kupon, slijedite sljedeća tri koraka:
    • Odaberite proizvode i dodajte ih u svoju košaricu
    • Kliknite ponovno na ikonu „Košarica”, a zatim na „Naruči”
    • Na stranici za plaćanje, unesite kôd svojeg kupona za popust / poklon-bona u zato predviđeno polje ili ga odaberite u padajućem izborniku, ako vam je već ponuđen
    Ako je iznos vašeg poklon-bona veći od ukupnog iznosa narudžbe, iznos razlike izdat će se na vašem poklon-bon računu. Automatski će vam biti predložen prilikom sljedeće narudžbe na stranici za plaćanje.
    Ako je iznos vašeg poklon-bona manji od iznosa Vaše kupnje, preostali iznos platite bankovnom karticom.

    Moj kôd za popust ne funkcionira

    Provjerite rok valjanosti svog koda:
    • Kuponi za popust vrijede tri mjeseca.
    • Poklon-bonovi vrijede godinu dana.
    • Poštujte mala/velika slova pri unosu koda.
    • Unesite kôd bez razmaka.
    • Ako je Vaš kôd ispravan, pojavit će se obavijest da je bon uvažen.
    • Kodovi se ne mogu kombinirati: posjedujete li više kupona, upotrijebiti samo jedan od njih prilikom naručivanja.

    Je li PDV uključen u cijenu?

    Cijene navedene u opisu proizvoda i u košarici uključuju PDV koji se obračunava prema trenutnoj stopi francuskog PDV-a.

    Koji su uvjeti za povrat?

    Informacije u nastavku odnose se samo na Spartoo proizvode, ne na proizvode partnera.
    Proizvodi partnera imaju posebne uvjete dostave i povrata (navedeni su na stranicama svakog proizvoda partnera).
    Svi artikli kupljeni na stranici Spartoo.com.hr mogu biti predmet zamjene ili povrata novca. Klijent može zatražiti zamjenu proizvoda ili povrat novca u roku od 30 dana od primitka paketa. Klijent može iskoristiti pravo na odustanak od kupovine proizvoda u roku od 14 dana od isporuke. Povrat proizvoda mora nužno slijediti proceduru izloženu u nastavku.
    Kako bi se povrat uvažio, proizvodi koji se vraćaju moraju zadovoljiti sljedeće uvjete:
    - proizvodi ne smiju biti nošeni na otvorenom
    - proizvodi moraju biti u potpunosti novi (nenošeni)
    - vraćeni proizvodi moraju u potpunosti odgovarati isporučenim proizvodima
    - proizvodi se vraćaju u originalnoj ambalaži koja mora biti u dobrom stanju (kutija od cipela koja nije zalijepljena) u dobro zapakiranom paketu
    - proizvodi moraju biti vraćeni u roku od 30 dana od primitka narudžbe
    - prazne kutije neće se uvažiti za zamjenu proizvoda ili povrat novca
    - procedura za povrat opisana u nastavku mora biti poštovana
    - zahtjev za povrat mora biti ispunjen na korisničkom računu
    - povrat se obrađuje unutar sedam do deset radnih dana

    Tko podmiruje troškove povrata robe?

    Informacije u nastavku odnose se samo na Spartoo proizvode, ne na proizvode partnera.
    Proizvodi partnera imaju posebne uvjete dostave i povrata (navedeni su na stranicama svakog proizvoda partnera).
    Povrat putem UPS-a je besplatan. Za sve druge oblike povrata klijent snosi poštanske troškove.

    Kako mogu izvršiti povrat?

    Želite vratiti artikl? Povrat je jednostavan, brz i besplatan!

    Prijavite se na svoj račun i ispunite obrazac za povrat proizvoda

    Ispišite etiketu za povrat proizvoda

    Pripremite svoj paket i nalijepite etiketu za povrat proizvoda na paket

    Nazovite UPS i zakažite termin za preuzimanje paketa

    Ovisno o Vašem izboru, vršimo zamjenu proizvoda ili povrat novca!

    *Procedura za povrat vrijedi za Hrvatsku, želite li vidjeti proceduru za neku drugu zemlju, uputite se na svoj račun.
    Svi artikli kupljeni na stranici Spartoo.com.hr mogu biti predmet zamjene ili povrata novca.
    Klijent može izvršiti povrat Spartoo proizvoda u roku od 30 dana od primitka paketa. Rok za povrat proizvoda partnera je 14 dana.
    Povrat mora imperativno slijediti proceduru izloženu u nastavku.


    Procedura za povrat Spartoo proizvoda
    Korak 1. Korisnički račun
    Prijavite se na svoj Spartoo.com.hr račun unosom svoje e-adrese i lozinke i kliknite na Moji povrati kako biste ispunili zahtjev za povrat.

    Korak 2. Preuzimanje etikete za povrat
    Na vašu e-mail adresu poslat ćemo vam etiketu za besplatan povrat koju morate isprintati. Etiketa za povrat je dostupna i u rubrici „Moji povrati” klikom na „Prikaži moj posljednji povrat”). Zalijepite etiketu na vanjski karton svog paketa za povrat. Navedena etiketa vrijedi 30 dana od izvršenja zahtjeva za povrat.


    Korak 3. Predaja paketa
    Kontaktirajte UPS dostavnu službu na broj telefona 01 4444 777 i dogovorite termin za preuzimanje paketa. Podsjećamo vas da artikl mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, s etiketom na odjevnom predmetu i zaštitnom folijom. Povrat se neće prihvatiti ako je model neprikladan za prodaju (oštećen, korišten ili uprljan). U navedenom slučaju proizvod će vam biti vraćen i povrat novca se neće izvršiti.

    Procedura za povrat proizvoda partnera
    Proizvode partnera je također moguće vratiti, no potrebno je poštovati rok za povrat. Rok za povrat naveden je na stranici svakog proizvoda, u rubrici „Politika povrata”.
    Korak 1. Korisnički račun
    Prijavite se na svoj Spartoo.com.hr račun unosom svoje e-adrese i lozinke i kliknite na Moji povrati kako biste ispunili zahtjev za povrat.

    Korak 2. Preuzimanje etikete za povrat
    Na vašu e-mail adresu poslat ćemo vam etiketu za besplatan povrat i otpremnicu, koje morate isprintati. Zalijepite etiketu na vanjski karton paketa za povrat, a otpremnicu stavite unutar paketa.


    Korak 3. Predaja paketa
    Predajte paket transporteru koji je naveden u e-mailu koji ste primili, nakon ispunjavanja zahtjeva za povrat. Podsjećamo vas da artikl mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, s etiketom na odjevnom predmetu i zaštitnom folijom. Povrat se neće prihvatiti ako je model neprikladan za prodaju (oštećen, korišten ili uprljan). U navedenom slučaju proizvod će vam biti vraćen i povrat novca se neće izvršiti.


    Što je proizvod partnera?

    spartoo.com.hr, osim što prodaje vlastite proizvode, na stranici daje prostor i partnerima koji ondje oglašavaju svoje proizvode. Proizvod partnera je dakle artikl profesionalnog i neovisnog trgovca, koji se prodaje preko stranice spartoo.com.hr. Svi prodavači su kvalificirani i Spartoo ih je pažljivo odabrao radi kvalitete usluga i proizvoda. Spartoo pomno prati svaku marketplace transakciju, narudžbu i dostavu, kako bi osigurao besprijekornu uslugu svojim klijentima.

    Navedeni proizvodi nose oznaku „PROIZVOD PARTNERA”. Proizvode na stranici moguće je filtrirati prema prodavaču (u filterima možete označiti "Spartoo" ili "Partneri").

    Na stranici svakog proizvoda partnera možete provjeriti informacije o prodavaču, politici dostave i povrata.

    Koji su uvjeti plaćanja, dostave i povrata proizvoda partnera?

    Načini plaćanja
    Proizvode partnera možete platiti isključivo Visa ili Mastercard bankovnom karticom ili putem PayPala. Spartoo nadzire sve transakcije te su one u potpunosti sigurne. Podaci o vašoj transakciji ne dijele se nikada s trgovcem.
    Dostava i povrat
    Uvjeti dostave i povrata prikazani su na stranici proizvoda i vidljivi su klikom na rubrike „Politika dostave” i „Politika povrata”.

    Iako nastojimo surađivati s partnerima koji imaju iste uvjete kao i mi, svaki partner ima svoju politiku plaćanja, dostave i povrata, te se ona ponekad razlikuje od politike plaćanja, dostave i povrata Spartoo proizvoda.

    Kako se vrši dostava proizvoda partnera?

    Nakon što ostvarite svoju narudžbu na SPARTOO.COM.HR, partner će Vam je poslati u roku od 48 sati.

    Nakon otpreme narudžbe, poslat ćemo Vam e-mail s nazivom transportera i brojem za praćenje te ćete na stranicama navedenog transportera moći pratiti svoju pošiljku.

    Kako se vrši povrat proizvoda partnera?

    Proizvode partnera moguće je vratiti, no potrebno je poštovati rok za povrat. Rok za povrat naveden je na stranici svakog proizvoda, u rubrici „Politika povrata”.

    Želite li vratiti proizvod partnera, morate se prijaviti na svoj spartoo.com.hr korisnički račun i ispuniti zahtjev za povrat u rubrici Moji povrati.

    Povrat je besplatan, osim ako to nije drugačije navedeno na stranici samog proizvoda. Nakon što ispunite zahtjev za povrat, primit ćete e-poruku s unaprijed plaćenom etiketom za povratom i otpremnicom, ako je povrat besplatan (ili adresu za povrat, ako se povrat naplaćuje.) Predajte svoj paket odgovarajućem transporteru, koji vam je naveden u e-mailu, koji ste primili nakon izvršenja povrata.

    Kada partner primi paket i potvrdi povrat, Spartoo će vam izvršiti povrat novca.
    POČETNA | MARKE | TORBE | DODACI | NOVO | DOBRE PRILIKE | VELIKE VELIČINE | MODNI TRENDOVI | SPARTOO & ME
    Tko je SPARTOO? | F.A.Q. | Spartoo-ove prednosti | Opći uvjeti prodaje | Pravni podaci | *Uvjeti trenutnih ponuda | Zaštita privatnosti i podataka | Kontakt
    TOOPOST
    Podijelite svoje mišljenje
    PREMIUM