Informacije u nastavku odnose se samo na Spartoo proizvode, ne na proizvode partnera.
Proizvodi partnera imaju posebne uvjete dostave i povrata (navedeni su na stranicama svakog proizvoda partnera).
Svi artikli kupljeni na stranici Spartoo.com.hr mogu biti predmet zamjene ili povrata novca. Klijent može zatražiti zamjenu proizvoda ili povrat novca u roku od 30 dana od primitka paketa. Klijent može iskoristiti pravo na odustanak od kupovine proizvoda u roku od 14 dana od isporuke. Povrat proizvoda mora nužno slijediti proceduru izloženu u nastavku.
Kako bi se povrat uvažio, proizvodi koji se vraćaju moraju zadovoljiti sljedeće uvjete:
- proizvodi ne smiju biti nošeni na otvorenom
- proizvodi moraju biti u potpunosti novi (nenošeni)
- vraćeni proizvodi moraju u potpunosti odgovarati isporučenim proizvodima
- proizvodi se vraćaju u originalnoj ambalaži koja mora biti u dobrom stanju (kutija od cipela koja nije zalijepljena) u dobro zapakiranom paketu
- proizvodi moraju biti vraćeni u roku od 30 dana od primitka narudžbe
- prazne kutije neće se uvažiti za zamjenu proizvoda ili povrat novca
- procedura za povrat opisana u nastavku mora biti poštovana
- zahtjev za povrat mora biti ispunjen na korisničkom računu
- povrat se obrađuje unutar sedam do deset radnih dana
Informacije u nastavku odnose se samo na Spartoo proizvode, ne na proizvode partnera.
Proizvodi partnera imaju posebne uvjete dostave i povrata (navedeni su na stranicama svakog proizvoda partnera).
Povrat putem UPS-a je besplatan. Za sve druge oblike povrata klijent snosi poštanske troškove.
Svi artikli kupljeni na stranici Spartoo.com.hr mogu biti predmet zamjene ili povrata novca.
Klijent može izvršiti povrat Spartoo proizvoda u roku od 30 dana od primitka paketa. Rok za povrat proizvoda partnera je 14 dana.
Povrat mora imperativno slijediti proceduru izloženu u nastavku.
Procedura za povrat Spartoo proizvoda
Korak 1. Korisnički račun
Prijavite se na svoj
Spartoo.com.hr račun unosom svoje e-adrese i lozinke i kliknite na
Moji povrati kako biste ispunili
zahtjev za povrat.
Korak 2. Preuzimanje etikete za povrat
Na vašu e-mail adresu poslat ćemo vam etiketu za besplatan povrat koju morate isprintati. Etiketa za povrat je dostupna i u rubrici „Moji povrati” klikom na „Prikaži moj posljednji povrat”). Zalijepite etiketu na vanjski karton svog paketa za povrat. Navedena etiketa vrijedi 30 dana od izvršenja zahtjeva za povrat.
Korak 3. Predaja paketa
Kontaktirajte UPS dostavnu službu na broj telefona 01 4444 777 i dogovorite termin za preuzimanje paketa. Podsjećamo vas da artikl mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, s etiketom na odjevnom predmetu i zaštitnom folijom. Povrat se neće prihvatiti ako je model neprikladan za prodaju (oštećen, korišten ili uprljan). U navedenom slučaju proizvod će vam biti vraćen i povrat novca se neće izvršiti.
Procedura za povrat proizvoda partnera
Proizvode partnera je također moguće vratiti, no potrebno je poštovati rok za povrat. Rok za povrat naveden je na stranici svakog proizvoda, u rubrici „Politika povrata”.
Korak 1. Korisnički račun
Prijavite se na svoj
Spartoo.com.hr račun unosom svoje e-adrese i lozinke i kliknite na
Moji povrati kako biste ispunili
zahtjev za povrat.
Korak 2. Preuzimanje etikete za povrat
Na vašu e-mail adresu poslat ćemo vam etiketu za besplatan povrat i otpremnicu, koje morate isprintati. Zalijepite etiketu na vanjski karton paketa za povrat, a otpremnicu stavite unutar paketa.
Korak 3. Predaja paketa
Predajte paket transporteru koji je naveden u e-mailu koji ste primili, nakon ispunjavanja zahtjeva za povrat. Podsjećamo vas da artikl mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, s etiketom na odjevnom predmetu i zaštitnom folijom. Povrat se neće prihvatiti ako je model neprikladan za prodaju (oštećen, korišten ili uprljan). U navedenom slučaju proizvod će vam biti vraćen i povrat novca se neće izvršiti.